Tehnologie

//Tehnologie
Tehnologie2018-04-06T10:49:19+00:00

outback name



ECHIPARE si TEHNOLOGIE

Motor Subaru Boxer
Motor Subaru Boxer
Motoarele ușoare și compacte SUBARU BOXER funcționează, prin construcția lor, mai eficient decât motoarele în linie sau în V. Pistoanele care se deplasează orizontal compensează forțele laterale, rezultând o rotație redusă a arborelui cotit și o funcționare cu vibrații scăzute. Motorul plat se află amplasat mai jos pe șasiu, ceea ce conferă un centru de greutate jos – condiție esențială pentru o interacțiune armonioasă cu sistemul de tracțiune integrală.
Tractiune-Integrala-Simetrica
Tractiune Integrala Simetrica (AWD)
Când vine vorba de motorizare, Subaru urmărește propriul drum încă de decenii. Am dezvoltant în mod constant combinația motorului SUBARU-BOXER cu un tren de rulare simetric, în timp ce alți producători au urmărit mereu soluții convenționale. De ce? Foarte simplu: deoarece aici două principii logice, dar ceva mai complicate din punct de vedere tehnic, duc la cele mai bune rezultate. Un potențial pe care l-am dezvoltat pe deplin. Toate componentele principale, de la motor, cutia de viteze și transmisia către punți, până la diferențialul spate (LSD) sunt aranjate în linie, adică complet simetric. Acest lucru duce la un flux de acționare uniform, lipsit de interferențe și asigură o distribuție echilibrată a greutății, precum și o manevrabilitate neutră.
A conduce un Subaru
A conduce un Subaru
Chiar și pe ploaie torențială, pe autostradă sau pe drum național plin de curbe, pe drumuri pietruite sau drumuri pline de noroi, în Impreza vă simțiți în siguranță. Indiferent de condițiile de drum, simțiți aderența puternică și manevrarea fără efeort. Atât dumneavoastră cât și pasagerii simțiți că sunteți pe mâini sigure. Atât în situații extreme, cât și în viața de zi cu zi, sistemul de tracțiune integrală (Symetrical AWD), împreună cu celelalte tehnologii Subaru, vă conferă un sentiment extrem de liniștitor.
Stabilitate Sporita
Stabilitate Sporita
O mașină se inclină în lateral la fiecare curbă, sub acțiunea forței centrifuge. Cât de mult este influențată manevrabilitatea, depinde de centrul de greutate. Dacă centrul de greutate se află mai sus, vehiculul începe să se clatine. În schimb, la un centru de greutate mai jos – cum este la Subaru – mașina se înclină mai puțin lateral și este mai stabilă.
MAi putine vibratii
MAi putine vibratii
Datorită montării cilindrilor în unghi de 180° unul față de celălalt, motorul SUBARU-BOXER are un nivel foarte scăzut de vibrații. Mișcările pistoanelor opuse ale celor două rânduri de cilindri se elimină în mod inerent reciproc – ceea ce nu se întâmplă în cazul motorului în linie sau al motorului în V.
Aderență sporită și tracțiune mai bună
Aderență sporită și tracțiune mai bună
Superioritatea tracțiunii integrale, comparativ cu tracțiunea doar pe față sau doar pe spate, este evidentă în special în curbe. Simțiți cum mașina are aderență și tracțiune pe toate roțile. Sistemul de tracțiune integrală oferă stabilitate mașinii în curbe, în situații în care autovehiculele cu tracțiune pe față sau pe spate își pierd stabilitatea.
LINEARTRONIC + ACTIVE-TORQUE-SPLIT AWD
Lineartronic + Cuplu divizat AWD
Cu ajutorul transmisiei automate cu variație continuă Lineartronic, care este disponibilă opțional, Impreza atinge valori maxime în ceea ce privește viteza de răspuns și eficiența. Această transmisie unică îmbunătățește semnificativ eficiența consumului de carburant, lăsând motorul să ruleze în intervalul optim de turație și schimbând vitezele fără întreruperea tracțiunii. Iar datorită construcției sale compacte și ușoare, garantează un răspuns rapid și performanțe impresionante. În plus, Impreza reacționează la condiții variabile de rulare, prin distribuirea cuplului, în timp real, la roțiile din față sau din spate.
Sistemul Automat Stop & Go
Sistemul automat Stop & Go
Obțineți o eficiență mai mare fără compromisuri. Sistemul automat Stop & Go reduce consumul de carburant în timpul staționării, dezactivând motorul de la mersul în gol. Repornirea mașinii se face prin simpla eliberare a pedalei de frână, respectiv apăsați pedala de ambreaj, iar motorul pornește din nou într-un interval de 0,35 secunde. Acest lucru se petrece atât de rapid și firesc, încât chiar și în situații de trafic Stop & Go, este greu de remarcat.
Transmisie manuală cu vascocuplaj AWD
Transmisie manuală cu vascocuplaj AWD
Adaptate la o reacție rapidă și control, cutiile de viteze manuale, disponibile în 5 sau 6 trepte, sprijină propriul dumneavoastră stil de conducere. Beneficiați de sistemul de asistență „Hill assist”, care împiedică alunecarea înapoi în timpul pantelor. Transmisia este combinată cu un sistem de tracțiune integrală cu diferențial central cu alunecare limitată cu vascocuplaj. Dacă se modifică echilibrul de tracțiune, acest diferențial distribuie imediat cuplul la roțile din față sau din spate, după cum este necesar.
În funcție de model, angrenajul reductor „Dual Range” vă oferă un control adițional, de exemplu în timpul urcării pantelor sau în timpul conducerii cu remorcă.