Despre Companie

/Despre Companie
Despre Companie2018-04-06T10:50:03+00:00

Istoricul companiei


ISTORIA


 

Subaru_logoSUBARU este divizia de autovehicule a Holdingului FUJI HEAVY INDUSTRIES LTD. (FHI), producator al unei game extrem de variate de echipamente de transport, avand la baza tehnologii de ultima ora, concepute sa raspunda cerintelor crescande ale utilizatorului modern. Gama de produse create de FHI bazate pe tehnologii inovatoare este organizata in departamente precum:

Divizia de Autovehicule, Divizia Aerospatiala, Divizia de Constructie Autobuze si Prefabricate, Divizia de Produse Industriale, si Divizia de Sisteme Transport si Ecologie. FHI si-a propus sa dezvolte marci de succes si sa detina un rol major pe piata mondiala in secolul 21. In scopul conturarii unui viitor mai bun pentru oameni si intreaga planeta, FHI creeaza produse pline de individualitate, ducand in acelasi timp o activitate de pionierat si respectand traditia. Tehnologia de baza s-a nascut din contopirea gandirii flexibile, eliberata de stereotipuri, cu entuziasmul constant .


NUMELE


“Daca vei construi o masina, construieste o masina completa.” … ” Masinile Japoneze trebuie sa aiba nume Japoneze”. (Kenji Kita)

Primul presedinte al Fuji Heavy Industries (FHI), Kenji Kita avea pareri bine definite in ceea ce priveste subiectul automobilelor. Dl. Kita era entuziasmat de ideea producerii de automobile, iar cea mai mare pasiune era prototipul primului autovehicul al companiei din 1954 (P-1). Acesta a dus o campanie in vederea gasirii unui nume pentru P-1 dar nici o propunere nu i s-a parut atractiva. In cele din urma dl. Kita i-a dat masinii un frumos nume Japonez – SUBARU, nume pe care inima lui il indragea in tacere. istoric-subaru-1

Subaru este numele unei aglomerari stelare din constelatia Taurului. Sase din stelele sale sunt vizibile cu ochiul liber, dar aproximativ 250 de stele albastrii pot fi observate doar cu ajutorul telescopului. In vest constelatia se numeste Pleiada, in China Mao, iar in Japonia Subaru (“a guverna” sau “a strange laolalta”). In Japonia se afla si sub numele de Mutsuraboshi (“sase stele”) titlu sub care apare frecvent in documentele japoneze foarte vechi precum Kojiki si Manyosyu si literatura ca Makura-no-soshi. In mod evident, aceasta este una dintre constelatiile cele mai indragite de Japonezi din cele mai vechi timpuri. Interesant este si faptul ca FHI a fost creat prin fuziunea a sase companii. Se poate spune in acest fel: SUBARU un nume cu adevarat edificator. Numele isi are originea in vestita sigla Six-Star si este mai mult decat sugestiv ca simbolistica pentru Subaru, o masina cu multe calitati ascunse.


MESAJUL


 

“Încrederea” reflectă excelenţa în inginerie, sentimentul de siguranţă şi plăcerea la volanul unei maşini Subaru.istoric-subaru-2

“Mişcarea” exprimă angajamentul brandului nipon spre o continuă inovaţie şi dezvoltarea unor tehnologii de ultimă generaţie. Subaru îşi propune să întâmpine aşteptările celor mai exigenţi clienţi intr-o lume în permanentă schimbare, protejând în egală măsură mediul înconjurător.

Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui să fie mai mult decât un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emoții puternice oferind o experienţă revigorantă inedită. Cu această nouă filosofie, Subaru îşi propune o evoluţie continuă pentru a anticipa cerinţele tot mai diversificate ale clienţilor protejând în acelaşi timp mediul înconjurător.


 

Echipa Subaru


 

Director general: Zavici Septimiusuabru-team

Sales manager: Paul Rujan

Marketing & PR: Alexandru Vlad

Sef service: Ovidiu Munteanu

Sef atelier tinichigerie-vopsitorie: Robert Lutu


DOTARE


Show room-ul nostru se mandreste cu o gama larga de masini de test drive. Iata cateva poze cu aceste masini cu care puteti sa faceti un test drive, aplicand in sectiunea >>> TEST DRIVE.